Connect with us

Noticies

Principáu y Universidá ponen en marcha una cátedra sobre prevención de riesgos llaborales

Publicado

el

2014_07_16 NP Convenio Catedra Prevencion Riesgos LaboralesLa Conseyería d’Economía y Empléu del Principáu y l’Universidá d’Uviéu van poner en marcha la Cátedra Asturies Prevención coles mires de desenvolver actividaes formatives y divulgatives relatives a la prevención de riesgos llaborales y fomentar la collaboración ente dambes instituciones nel diseñu de programes d’interés. El conseyeru d’Economía y Empléu, Graciano Torre, y el rector de la Universidá d’Uviéu, Vicente Gotor, suscribieron esta tarde’l conveniu que va dexar el desenvolvimientu d’esta cátedra, recoyida nel Alcuerdu pol Empléu y el Progresu d’Asturies (AEPA).

Torre destacó l’apueste del Gobiernu asturianu por potenciar la collaboración cola Universidá pal desenvolvimientu d’iniciatives como ésta, que va impulsar la meyora de la salú y la seguridá nel trabayu por aciu la formación y la divulgación d’actividaes en materia de prevención. Coles mesmes, abogó pola tresmisión de conocencia dende la institución académica a los centros empresariales en beneficiu de la sociedá asturiana y de la crecedera económica de la rexón.

La Cátedra Asturies Prevención constitúyese como llugar d’alcuentru, analís y alderique sobre les distintes temes rellacionaes cola prevención de riesgos llaborales por aciu el sofitu a la formación; la investigación, el desenvolvimientu y l’innovación (I+D+i); la divulgación y la promoción de la salú llaboral y la prevención de riesgos.

Les actividaes y proyectos a realizar van concretar nun plan añal d’actuaciones y se estructurarán en redol a tres eje: investigación, docencia y promoción de la prevención de riesgos llaborales. El plan del presente exerciciu va cuntar con una aportación del Institutu Asturianu de Prevención de Riesgos Llaborales (IAPRL) de 50.000 euros.

La cátedra va tar dirixida pol profesor del departamentu de Psicoloxía de la Universidá d’Uviéu Antonio García Esquierdu. Amás, va cuntar con una comisión de siguimientu formada por trés representantes del IAPRL y trés de la institución académica, que se va encargar de supervisar y evaluar el plan d’actuaciones. Ente les actividaes de formación destaquen les beques predoctorales y postdoctorales, los premios al meyor espediente académicu y les conferencies.

El conveniu tamién preve diverses iniciatives d’investigación, como la realización de tesis doctorales en cooperación cola empresa y la promoción d’alcuentros nacionales ya internacionales d’espertos sobre tarrezas d’interés. A lo último, el conveniu recueye acciones de tresferencia y divulgación como publicaciones sobre asuntos d’interés y la realización de xornaes de divulgación técnica y tecnolóxica.

Nel actu de güei tamién participaron la directora del Institutu Asturianu de Prevención de Riesgos Llaborales del Principáu, Miryam Hernández; la vicerrectora d’Investigación y Campus d’Excelencia Internacional, Paz Suárez Rendueles; y el director de la Cátedra, Antonio García Esquierdu.

Advertisement

Es Noticia

LO MÁS VISTO !!