Connect with us

Noticies

La Selmana Europea de la Prevención de Borrafes va celebrar n’Asturies ente’l 22 y el 30 de noviembre, impulsada por Cogersa

Publicado

el

2014_09_19 Presentacion Semana Europea Prevencion Residuos 2014Per quintu añu consecutivu, Cogersa promueve n’Asturies la celebración, ente los díes 22 y 30 de noviembre, de la Selmana Europea de la Prevención de Borrafes, un programa abiertu a la participación de toles empreses, organizaciones sociales y entidaes públiques que deseyen poner en marcha dalguna acción rellacionada col amenorgamientu del volume y la tosicidá de les refugayes.

El director xeneral calidable Ambiental, Manuel Gutiérrez, y el xerente de Cogersa, Santiago Fernández, anunciaron güei en rueda de prensa l’entamu del plazu d’inscripción, que va permanecer abiertu hasta’l próximu 30 d’ochobre al traviés de la web de la entidá (www.cogersa.es), según la propuesta d’acción común que’l consorciu ufierta anguaño a tolos conceyos asturianos: una recoyida simultánea de pequenes borrafes electróniques con fines solidarios.

Manuel Gutiérrez y Santiago Fernández tuvieron acompañaos por Luis Hernández Berasaluce, alministrador de Cáritas Asturies y Jordi Julian, director de Proyectos y Veceros de Ecotic, mientres l’actu colos medios de comunicación.

La recoyida solidaria entámase y promueve en collaboración cola fundación Ecotic, unu de los sistemes integraos xestión (asociaciones ensin ánimu d’arriquecimientu de fabricantes y distribuidores) d’esti tipu de borrafes que cunta autorización pa operar n’Asturies; y faise a beneficiu de Cáritas.

Per cada kilogramu de borrafes que se llogre recoyer, Cogersa y Ecotic van apurrir un euru al proyectu d’insertamientu sociolaboral de mozos en riesgu d’esclusión y con dificultaes d’accesu al mercáu de trabayu La Bioescuela, que Cáritas Asturies lleva a cabu na Casa d’Acoyida Lluz Rodríguez Casanova” en Valliniello (Avilés).

Los conceyos que decidan inscribise na acción común, van instalar nes sos dependencies ente’l 10 d’ochobre y el 10 de noviembre un tipu de contenedor específicamente diseñáu pa la campaña y van recoyer les aportaciones de los ciudadanos: planches, cepiyos de dientes eléctricos, tostadores, teléfonos móviles, teclaos d’ordenador, etc.

Cogersa tamién fixo estensiva la posibilidá de participar na campaña a los centros educativos de la Rede d’Escueles pol Reciclaje.

Sobre la Selmana Europea de la Prevención de Borrafes

Asturies sumir a la llista de rexones de 28 países de la Unión Europea que participa na Selmana Europea de la Prevención de Borrafes, que cunta col respaldu de la Comisión Europea al traviés del programa Life+ (estremáu de “Información y comunicación”). Na pasada edición celebrar de manera simultánea 12.682 actuaciones rellacionaes cola prevención de refugayes en 27 países.

L’oxetivu principal ye implicar a tou tipu d’actores (alministraciones públiques, asociaciones ciudadanes, empreses, centros educativos, etc.) na organización d’actividaes rellacionaes col amenorgamientu del volume y la tosicidá de les refugayes, nes cualos participe’l mayor númberu posible de ciudadanos. Ye habitual la organización de mercadinos de productos segunda mano, plataformes de trueque, talleres de reciclaje creativu de too tipu de borrafes y materiales, performances, actos de comunicación colectivos (obres de teatru, desfiles de moda reciclada, xuegos educativos, conciertos, etc.) ya inclusive cursos y xornaes dedicaes al analís dende’l puntu de vista técnicu y empresarial.

Con estes acciones escuerre la implantación de midíes efectives de prevención (bones práctiques de diseñu, fabricación y consumu que collaboren al allargamientu de la vida útil de los productos, a la reutilización y al reciclaje), según una reflexón colectiva sobre la xestión sostenible de les borrafes y los recursos.

En 2013, la Selmana Europea de la Prevención de Borrafes atraxo la inscripción n’Asturies de 65 organizaciones públiques y quitaes les cualos desenvolvieron 80 acciones rellacionaes col amenorgamientu de borrafes, qu’algamaron la participación d’unos 23.000 ciudadanos.

La edición 2012 saldar con dos proyectos asturianos reconocíos nos galardones colos que conclúi cada convocatoria añal. La Orquesta de papel del Conservatorio Profesional de Música d’Uviéu llogró’l Premiu Especial del Xuráu y l’iniciativa d’El Palaciu de los Neños d’Uviéu, foi escoyíu como unu de los trés finalistes dientro de la categoría d’empreses.

Advertisement

LO MÁS VISTO !!