El Muséu de Belles Artes suscribe un alcuerdu pa práctiques con Liceus

2014_09_11 Reunion del Consejo de Gobierno 1El Gobiernu autorizó un conveniu de collaboración ente’l Muséu de Belles Artes d’Asturies y Liceus Servicios de Xestión y Comunicación SL por que los alumnos de los programes de la área de Patrimoniu y Museos d’esta empresa realicen práctiques na instalación cultural.

L’actividá de Liceus ta rellacionada cola educación cimera universitaria, pa lo que collabora con numberoses universidaes públiques y más de 1.200 profesores universitarios. Xestiona másters y cursos online d’especialización, según posgraos de ciencies sociales y humanidaes, respondíos por y en collaboración cola Universidá de Alcalá, la Universidá a Distancia de Madrid (UDIMA) y otres instituciones.

El periodu de les práctiques establecer por norma xeneral con una duración máxima de tres meses nel casu de los programes Espertu y cinco meses nel casu de programar Máster. El conveniu va tener una duración d’un añu y va entrar a valir el 1 d’ochobre de 2014. va prorrogase añalmente de manera automática.