(EUROPA PRESS) El primer ministru iraquín, Nuri al Maliki, refugó esti miércoles la creación d’un gobiernu d’unidá nacional, como vienen reclamando dellos sectores dientro del país y dende la comunidá internacional, dao que diba suponer «un golpe contra la Constitución».
Mientres el so discursu selmanal, consideró que los llamaos a crear un gobiernu del que formen parte xiinos, suninos y curdos constitúi «un golpe contra la Constitución y un intentu por poner fin a la esperiencia democrática», informa la BBC.
Al Maliki defendió que «les Fuerces Armaes son a abrir les carreteres qu’unen les provincies y lliberar a les ciudaes col apoyu de les autoridaes relixoses y los ciudadanos», en referencia a la ofensiva per parte de los insurxentes suninos del Estáu Islámicu d’Iraq y Siria (ISIS) que se ficieron col control de bona parte del norte del país, según recueye l’axencia oficial NINA.
«Vamos dir a la primer sesión de la Cámara de Representantes y vamos comprometer cola Constitución y en respuesta a l’autoridá relixosa y a los ciudadanos que participaron nes elecciones», añadió, en referencia a l’abertura del Parlamentu prevista pal próximu 1 de xunetu.