(EUROPA PRESS) El presidente estaounidense, Barack Obama, tresmitió a los líderes del Parlamentu norteamericanu que nun precisa la so autorización pa la llanzar una operación militar n’Iraq contra los milicianos del Estáu Islámicu d’Iraq y Siria (ISIS), el grupu escindíu d’Al Qaeda que dende la selmana pasada controla delles ciudaes del norte del país, incluyida Mosul, informó la CNN.
«Fairé-yos saber lo que ta pasando pero nun preciso una nueva autorización del Congreo p’actuar», tresmitió’l mandatariu estaounidense a los cabezaleros de los dos cámares que componen el Congresu norteamericanu.
Obama tresmitió esti mensaxe a los líderes demócrates y republicanos del Congresu nuna xunta na Casa Blanca, na que-yos esplicó les opciones d’ayudar al Gobiernu iraquín pa frenar la meyora de los terroristes del ISIS.
Según un comunicáu de la Casa Blanca, Obama esplicó los esfuerzos d’Estaos Uníos pa «reforzar les capacidaes de les fuerces de seguridá iraquines pa facer frente a l’amenaza» que representa l’ISIS, «incluyíes les opciones d’un aumentu de l’ayuda en materia de seguridá».
Hores antes, el voceru de la Casa Blanca, Jay Carney, repitió que la única llenda que pon Obama ye que nun quier enviar «tropes de combate» a Iraq. «El presidente estaounidense nun descartó nada, nun ser enviar tropes de combate a Iraq», esplicó.
Dempués de que la Casa Blanca indicara qu’Obama va siguir consultando a los líderes de los dos cámares del Congresu, el líder de los republicanos nel Senáu, Mith McConnell aseguró que’l mandatariu «básicamente informó-yos sobre la situación n’Iraq y dexó claro que considera que «nun tien nenguna necesidá de recibir autorización» de los parlamentarios pa dar los pasos que «puea dar».