Los trés etapes de la Vuelta Ciclista a España qu’escurrieron pol Principáu fueron siguíes por 6.986.000 espectadores n’España nes retresmisiones en directu de la 1 de TVE y en diferíu por Teledeporte, según datos de Kantar Media. A estos datos, hai que sumar la cobertoria de tres hores diaries en directu realizada pola cadena Eurosport, con 228 millones d’abonaos en 93 países.
La Vuelta tuvo en tierres asturianes los díes 28, 29 y 31 d’agostu, xornaes nes que 1.400 profesionales de medios de comunicación acreditaos de 190 países siguieron la competición deportiva. La etapa más siguida foi la del 29 d’agostu, ente Llugones y Llagos de Cuadonga, que rexistró 2.526.000 telespectadores. El percorríu ente Cistierna (Llión) y Uviéu, el día 28; y el qu’escurrió ente Colunga y Peña Cabarga (Cantabria), el 31 d’agostu, algamaron los 2.080.000 y 2.452.000 espectadores, respectivamente.
Pa rentabilizar al máximu l’impactu mediáticu de la Vuelta, la Conseyería d’Empléu, Industria y Turismu desenvolvió un plan d’espardimientu específicu mientres esos díes, tantu en medios de comunicación como en redes sociales. Coles mesmes, dispunxo d’un espaciu d’información turística en toles zones de salida d’etapa. Nesti puntu, atender a más de 4.000 persones.
Les acciones promocionales completar con una presentación d’Asturies como destín turísticu dirixida a los periodistes acreditaos nel marcu d’un eventu celebráu nel Muséu Fernando Alonso.
Al potencial en términos d’imaxe p’Asturies como destín turísticu que representa la Vuelta, hai que sumar la repercusión económica que tien na rexón. Según datos de la organización, esta prueba moviliza a más de 2.500 persones que, nesta ocasión, agospiar n’Asturies tres noche.