Los asturianos, los que menos calefacción consumieron esti iviernu

fotonoticia_20150512124642_800Asturies foi la comunidá autónoma que menos calefacción gastó esti iviernu, según los datos de la plataforma momit. Los asturianos encendieron esti iviernu la calefacción una media de 2,38 hores diaries, invirtiendo una media de 93 euros mensuales. La comunidá encendió la calefacción un pocu más de tiempu que la media n’España foi cimera a los cuatro hores.

Frente a los datos del Principáu, Castiella La Mancha convirtióse na comunidá onde más s’encendió la calefacción, con 4,29 hores de consumu mediu acaldía, siguida pola Comunidá de Madrid (4,23 ), Castiella y Llión (3,81) y Cataluña (3,77), esplicaron nuna nota dende la plataforma integrada por inxenieros especializaos en crear dispositivos d’aforru enerxético.

El día más fríu del iviernu n’Asturies foi’l 6 de febreru, cuando les calderes tuvieron encendíes una media cercana a los seis hores, lo que supunxo que cada familia tuviera qu’encarar esi día un gastu de 7,5 euros. Otra manera, el día más calorosu d’esta estación foi’l 7 de xineru, con un consumu significativamente más baxu.

La segunda comunidá autónoma onde se encender menos la calefacción, a pesar de les baxes temperatures, ye La Rioxa, que los sos habitantes soportaron una temperatura medio esterior nesta dómina de pocu más de 3 graos y, sicasí, utilizaron les calderes 3 hores y 12 minutos al día. Frente a estos ciudadanos, asítiense los habitantes de Cataluña, que con una temperatura medio de casi 10 graos, utilizaron la calefacción 3,77 hores al día.