Les retresmisiones de los dos etapes asturianes de vuelta Ciclista a España sumaron 4.750.000 espectadores

2015_09_09 Aficionados de La Vuelta con material promocional de Asturias Paraíso NaturalLa retresmisión de los dos etapes de la Vuelta Ciclista a España que trescurrieron per Asturies foi siguida, tantu nes sos retresmisiones en directu como en diferíu pola 1 de TVE y por Teledeporte, por 4.750.000 espectadores, según cifres de la empresa Kantar Media. A la repercusión televisiva n’España de dambes etapes sumir la d’otros medios de comunicación, con más de 300 periodistes acreditaos de 190 países, contribuyendo d’esta manera a amontar la proyección d’Asturies nel ámbitu internacional.

La etapa reina de La Vuelta 2015, ente L.luarca y l’Ermita d’Alba (Quirós), rexistró un total de 2.491.000 espectadores, ente que la que tuvo’l final d’etapa en Sotres algamó los 2.259.000 espectadores. Estes cifres representen un impulsu a la proyección turística d’Asturies yá que, un añu más, los percorríos pol Principáu fueron la resultancia del alcuerdu ente UNIPUBLIC, organizadora de la Vuelta, y el Gobiernu del Principáu, que tien por oxetivu compatibilizar curiosu turísticu y espectáculu deportivu, amás d’afayar nuevos espacios pal ciclismu, como los dos finales d’etapa inéditos d’esta edición.

Dambes etapes cuntaron con acciones de refuerzu d’imaxe complementaries coles mires de rentabilizar al máximu l’acción publicitaria. Instalóse un puntu d’información turística na zona VIP de salida de toles etapes de La Vuelta, partiéronse banderes y merchandising en meta, imprimiéronse los lemas de la campaña turística Guardianes del Paraísu en dellos puntos del percorríu y asitiáronse lones xigantes d’Asturies, Paraísu Natural que reforzaron la imaxe de marca d’Asturies como destín turísticu.

Amás, el vencedores de caúna de les etapes celebraron la so victoria tocaos con una montera picona, reproduciendo asina la tradicional imaxe de el ganadores del Descensu Internacional del Sella. El vencedores tamién llevantaron un troféu conmemorativo de los 30 años de la marca Asturies Paraísu Natural.