Coincidiendo cola ponte festiva del 15 d’agostu, unu de les fines de selmana con más movimientu de vehículos del añu, la Dirección Xeneral de Tráficu (DGT) va realizar una campaña especial de vixilancia y concienciación sobre’l riesgu que supon el consumu de sustances psicoactivas y la conducción. N’Asturies van establecese más de 100 puntos de control en tou tipu de carreteres y a cualquier hora, pa realizar más de 1.500 pruebes al día.
Ente esti vienres y el domingu 14 d’agostu, los axentes de l’Agrupación de Tráficu de la Guardia Civil (ATGC) van intensificar los controles sobre esti factor de riesgu causante de casi un terciu de los accidentes mortales. van realizase más de 25.000 pruebes diaries d’alcoholemia y drogues a el conductores que circulen por elles.
Según informó la DGT, va ponese especial énfasis nos colectivos policonsumidores, aquel conductores que se ponen al volante y que peracaben davezu alcohol y/o drogues.
Coles mires de que la campaña xeneralícese tamién nes víes urbanes, Tráficu convidó a los conceyos de más de 25.000 habitantes por que se sumen a la campaña, col establecimientu de controles nos sos respectivos cascos urbanos.
La DGT n’Asturies, de xineru a mayu d’anguaño, realizó 1.528 pruebes de detención de drogues de les que 303 fueron positives, un 28,47 %. D’alcohol realizáronse 101.615 pruebes con una resultancia positiva de 1.064, un 1.04 %. En total 1.367 conductores circulaben so influencia de drogues o alcohol.
L’añu pasáu del 10 al 16 d’agostu realizáronse 6.899 controles d’alcoholemia, con 89 denuncies, y 42 de drogues con 14 conductores que dieron positivu.