El voceru del Grupu Municipal d’IX nel Conceyu de Xixón, Aurelio Martín, va llevar al próximu Plenu una iniciativa p’ameyorar les xestiones relatives al siguimientu y fiscalización de les subvenciones otorgaes a les entidaes sociales, económiques, deportives y culturales pal fomentu d’actividaes qu’arriquecen la vida social de la ciudá, en visu a amenorgar la so burocratización.
Martín, al traviés d’una nota de prensa, señaló que s’escuerre «entainar estos mecanismos por que la eficacia d’estes subvenciones nun se vea supeditada a los trámites burocráticos, que ralenticen formes de participación ciudadana que redunden nel beneficiu común».
En concretu, pide «estudiar midíes que simplifiquen los procedimientos de xustificación de les subvenciones». Como exemplu, punxo’l del Conceyu d’Avilés, que dispon d’un métodu de xustificación simplificáu pa subvenciones menores de 2.000 euros, lo qu’encurtia los plazos, facilita estos trámites pa les entidaes que reciben la subvención «y nun hai un acabamientu na eficiencia de la fiscalización», repostió.
Tamién aboga por ameyorar el ciclu internu de control de xustificaciones «evitando los pescuezos de botella’ que se producen en determinaos momentos nesta fiscalización y que s’intensifique’l siguimientu técnicu y la collaboración coles entidaes a la de desenvolver los sos proyectos oxeto de subvención.
Amás, llamó l’atención sobre delles dificultaes que s’atopen estes entidaes, como «la duplicidad o triplicidad de los filtros o l’escesivu pidimientu de documentación qu’allonguen los procesos pero nun producen nenguna meyora na xustificación». A esto sumó les quexes de les entidaes sobre’l perxuiciu que-yos xenera cumplir colos plazos de les sos actividaes ensin que recibieren el financiamientu.