La Rede Europea d’Igualdá de Llingües (ELEN) va celebrar la so Asamblea Xeneral en Bucuresti, Rumanía, el sábadu 10 d’ochobre, entamada pola Conseyu de Aromunes. Xosé B. Álvarez, responsable de Relaciones Internacionales d’Iniciativa pol Asturianu va tar representando a la organización y va presentar los últimos problemes que vien careciendo la llingua asturiana y la so comunidá falante, según la repercusión de la nuesa presencia nes Naciones Xuníes.
Los delegaos que representen a los falantes de llingües minoritaries d’Europa axuntarán esti fin de selmana en el capital rumana p’aldericar munchos de les cuestiones vitales qu’afecten a les sos llingües y cómo ELEN va trabayar xuntu coles sos organizaciones miembru nos ámbitos local, nacional ya internacional.
El Presidente del Conseyu de Aromunes, Niciolas Caracota, dixo: «Unu de los oxetivos de l’Asamblea Xeneral de ELEN va ser sobre la situación de los Aromunes, que s’enfrenten a numberosos retos en dellos estaos de la Unión Europea, incluyendo la falta de reconocencia per parte de Rumanía y la falta xeneralizada de provisión d’escolarización media y de medios en fala aromuna. Organizaciones aromunes de Rumanía, Serbia, Macedonia, Bulgaria, Albania y Grecia van participar nel alderique».