La Conseyería d’Infraestructures, Ordenación del Territoriu y Mediu Ambiente va realizar obres p’ameyorar la señalización horizontal y vertical de 136 carreteres de la rede autonómica. Los trés contratos inclúin actuaciones sobre un total de 945 kilómetros de vía y suman una inversión de 864.200 euros.
La Dirección Xeneral d’Infraestructures axudicó a la empresa Señalizaciones Asturies S.L. el pintáu de marques viales y l’allugamientu de señales verticales en 304,4 kilómetros de 46 carreteres de la zona occidental, con una inversión de 275.812 euros y un plazu d’execución de siete meses. Los trabayos, yá n’execución, van concluyir la próxima primavera.
La empresa Señalización y Conservación Castiella resultó axudicataria del pintáu de les marques viales ya instalación de señales verticales en 325,4 kilómetros de 37 carreteres de la área central de la rede del Principáu, con una inversión de 329.588 euros y un plazu d’execución de cinco meses.
El tercer contratu foi axudicáu a la empresa ASV Cantábricu, responsable de llevar a cabu la señalización vertical y de pintar les marques viales en 315 kilómetros correspondientes a 53 carreteres autonómiques, allugaes na zona oriental, con una inversión de 258.800 euros y un plazu de cinco meses.
Los trés intervenciones enmárquense dientro de la estratexa global de caltenimientu del patrimoniu viario asturianu y complementen a otres actuaciones d’acondicionamientu, refuerzu de firme y renovación del pavimentu, p’amontar los niveles de seguridá vial, aumentar la eficacia y la comodidá de la circulación, según facilitar la orientación de el conductores que transiten pola rede.