El Gobiernu d’Asturies y l’Axencia Tributaria punxeron en marcha un añu más el programa que lleven a cabu de manera conxunta p’ayudar a los contribuyentes a rellenar la declaración del Impuestu sobre la Renta de les Persones Físiques (IRPF). El serviciu va caltener hasta’l próximu 30 de xunu.
Les plataformes conxuntes entren esti martes en funcionamientu nes oficines d’Uviéu, Avilés y Xixón, esta postrera cola collaboración del Conceyu. El serviciu d’asesoramientu va tar disponible a partir de próximu xueves n’otros seis localidaes: La Pola Llaviana, Llanes, Navia, Pola de Siero, Tinéu y A Veiga. Poles nueve oficines distribuyirán los 32 especialistes n’asesoría fiscal que, al traviés del conveniu que se reedita ente’l Principáu y el Colexu d’Economistes d’Asturies, van reforzar l’equipu técnicu qu’atiende a los usuarios.
La conseyera de Facienda y Sector Públicu, Dolores Carcedo, valoró’l programa de collaboración que desenvuelven l’Executivu autonómicu y l’Axencia Tributaria dende 1997 pola so utilidá pa los contribuyentes, daqué que queda demostráu na importante demanda que xenera: en 2015 solicitáronse 47.146 cites previes.
Carcedo visitó esti martes la oficina d’Uviéu, xuntu cola directora xeneral de Finances y Economía, Mar García Salgado; el delegáu de l’Axencia Tributaria n’Asturies, José Ignacio Rollán, y el decanu del Colexu d’Economistes, Miguel de la Fonte.
La campaña de la renta de 2015 cuenta con delles novedaes, concretamente rebaxar de la tarifa autonómica del impuestu del IRPF y dos nueves deducciones. El 1 de xineru de 2015 entró a valir un nuevu tramu de tributación -de 0 a 12.450 euros- al que s’aplica un tipu marxinal del 10% en llugar del 12% previu. Con esta rebaxa, amóntase la progresividad del impuestu, favoreciendo especialmente a les rentes medies y baxes.
Los dos nueves deducciones tán dirixíes a families con fíos. De primeres, establezse una del 15% nos gastos nos centros de 0 a 3 años, con una llende de 330 euros per cada fíu, siempres que los contribuyentes nun entepasen d’una base imponible de 25.009 euros, nel casu d’una declaración individual, o de 35.240 euros nuna tributación conxunta. Les estimaciones preven que puedan beneficiase unes 9.000 persones.
La segunda deducción aplicar al costu de los llibros de testu y material escolar, con una llende d’ente 50 y 100 euros per fíu en función de la renta del contribuyente. La llende va ser d’hasta 150 euros pa families numberoses. Prevese qu’esta deducción va favorecer a unos 24.700 declarantes.