El Grupu crez en redol al Piles

cristoEl treslláu del HUCA a los terrenes de La Cadellada convirtió al barriu d’El Cristu nun llugar solitariu, casi ensin vida. Munchos establecimientos comerciales y hosteleros viéronse obligaos a echar el zarru y pel momento nun hai intención de da-y un nuevu usu a esi complexu de daqué más de 23 hectárees.

La intención ye sacar un concursu d’idees pa dotar de curiosu a esta zona, anque dende’l Principáu nun tán dispuestos a dar feches por cuenta de la incertidume del panorama urbanísticu. Podría repitise una escena bien similar a la vivida en Xixón col Plan de Víes, onde la estación provisional pasó a ser definitiva ante la incertidume que se remana cola estación provisional y los edificios y zones verdes plantegaos nel proyectu van allongase más de lo que pensáu, con un paisaxe un tanto desolador na zona.

N’Uviéu la previsión ye qu’haya viviendes que puedan convivir col restu d’usos que se-y dea al espaciu, saliendo a la palestra idees qu’incluyíen edificios sociales, universitarios y espacios verdes. Mentanto lo más inmediato va ser al arreglamientu de la zona con arreglu de ceres y de la zona d’aparcamientu.