El Gobiernu d’Asturies concede ayudes al arriendu de vivienda por un importe de 8,5 millones

El Boletín Oficial del Principáu d’Asturies (Bopa) publica güei el resolvimientu de concesión d’ayudes al arriendu de vivienda, qu’anguaño xuben a 8,5 millones d’euros, un 25% más que’l pasáu. Estos fondos van llegar a 6.231 families, 1.047 más qu’en 2016, y van beneficiar a un total de 14.290 persones.

La subvención media, que cubre’l 40% del preciu del arrendamientu y abarca hasta un máximu de dolce meses, asitiar en 1.364 euros.

La convocatoria d’anguaño cuntaba primeramente con un presupuestu de 7,3 millones, alcordáu nel plan de vivienda estatal, que’l Gobiernu d’Asturies aumentó darréu con 1,2 millones más para llegar a un mayor númberu de beneficiarios.

El director xeneral de Vivienda, Fermín Bravo, amosóse satisfechu pol aumentu de subvenciones y recordó que l’Executivu autonómicu va siguir apostando por amontar los fondos para eses ayudes, col fin de favorecer l’accesu a una vivienda algamadiza, principal oxetivu de la Conseyería de Servicios y Derechos Sociales para esta llexislatura. Nesti sentíu, destacó qu’el so departamentu va siguir trabayando para llograr que la convocatoria sía cada vez más senciella y axilosa para los ciudadanos.