El 7% de los directivos españoles espera aumentar la contratación nel primer trimestre de 2016

fotonoticia_20151209124230_800El 7% de los directivos españoles espera aumentar la contratación nel primer trimestre de 2016, frente al 85% que nun preve cambeos y el 6% qu’envalora que va amenorgar personal nes sos empreses, según l’estudiu Manpower ‘Proyección d’empléu’ pal periodu xineru-marzu de 2016.

Restando’l porcentaxe d’empresarios que preven amontar la so plantiya del porcentaxe qu’espera amenorgala llógrase la proyección d’empléu netu, que pal primer trimestre asitiar nel +1%, anque con axustes estacionales asitiar nel +4%, un puntu percima de la proyección del primer trimestre de 2015.

D’esta forma, per segundu añu consecutivu, la proyección d’empléu netu n’España pal primer trimestre ye positiva y llixeramente cimera a la de 2015, lo que, según el presidente executivu de Manpower n’España, Raúl Grijalba, ye una amuesa de que se ta consolidando la estabilidá del mercáu llaboral y recuperando l’enfotu.

Los directivos de 39 de los 42 países encuestaos por Manpower esperen aumentar la so plantiya en diversos graos mientres el primer trimestre de 2016. Los directivos de Taiwán, India y Xapón son los qu’anuncien planes de contratación más favorables pa estos trés meses, ente que les úniques previsiones negatives dar en Brasil, Finlandia y Francia.

LA MAYORÍA DE LES REXONES ESPAÑOLES, CON PERSPECTIVES POSITIVES.

L’estudiu estrema a España en seis región: Centru (Castiella-el Llurdiu y Madrid); Esti (Comunidad Valenciana y Murcia); Nordés (Baleares y Cataluña); Noroeste (Asturies, Castiella y Llión y Galicia); Norte (Aragón, Cantabria, La Rioxa, Navarra y País Vascu); y Sur (Andalucía, Canaries y Estremadura).

Los empresarios de toes estes rexones amuesen perspectives positives de contratación pal primer trimestre del próximu añu, salvo los del Norte, los únicos con perspectives negatives. Los de la rexón Nordés son los que rexistren les meyores perspectives, siguíos de los directivos de les zones Sur, Este y Nordés, y Centru.

Por sectores, los directivos d’ocho de los diez sectores analizaos amuésense optimistes al respective de la evolución del empléu nel primer trimestre de 2016, especialmente hostelería; tresporte, almacenamientu y comunicaciones, ya intermediación financiera. Otra manera, los directivos de comerciu y construcción preven conxelar plantiyes ente xineru y marzu.

Según el tamañu de la empresa, les grandes empreses rexistren les previsiones de contratación más altes pal primer trimestre de 2016, siguíes de les medianes empreses y, daqué más llueñe, de les pequenes empreses y les microempresas.