Asturies pon en marcha cuatro nueves danzaderes d’empléu para promover l’insertamientu llaboral de 80 paraos. Esta iniciativa ye frutu de la collaboración de la Conseyería d’Empléu, Industria y Turismu, al traviés del Serviciu Públicu d’Empléu del Principáu (Sepepa), y consiste na creación d’equipos heterogéneos de persones desemplegaes, proactivas y solidaries que, col sofitu d’un coordinador, van reforzar les sos competencies para la consecución d’un fin común: consiguir empléu, yá sía por cuenta propia o ayena
Nesta ocasión, el programa va desenvolver nos conceyos d’Uviéu, Xixón, Avilés y Llangréu. Amás, como principal novedá d’esta edición, si nun se cubrir toles places con persones menores de 35 años, van acutase un máximu de cinco para paraos de 35 a 59 años.
El conseyeru d’Empléu, Industria y Turismu, Isaac Pola, presentó güei la iniciativa. Nel actu tamién participaron el director de Fundación Telefónica, Joan Cruz; el director del Institutu InOrbita d’Innovación Social de la Fundación Santa María la Real de Patrimoniu Históricu, Álvaro Retortillo, y la directora del Sepepa, Luisa Pérez.
La iniciativa preve beneficiar a 80 persones, 20 por danzadera y el plazu para presentar la inscripción remata’l 8 de payares. La solicitú puede tramitase tantu al traviés de les oficines del Sepepa como de la páxina web del programa danzaderes d’empléu (www.lanzaderasdeempleo.es).
Para formar parte del proyectu nun va ser necesariu tener un perfil formativu concretu, sinón que van poder participar mozos con estudios básicos, títulu de Formación Profesional o diplomaturas y llicenciatures universitaries. Amás, la participación va tar abierta a persones con trayectories distintes, de cualquier área llaboral, con o ensin esperiencia.
Cada danzadera va cuntar con un coordinador y van entamase xuntes dellos díes a la selmana. Mientres estos alcuentros, van llevar a cabo sesiones d’asesoramientu ya intelixencia emocional, dinámiques de comunicación, marca personal y busca d’empléu 2.0. Los participantes tamién se van someter a entrevistes personales, van visitar empreses, van asistir a xuntes con entamadores y van participar en procesos d’intermediación llaboral con responsables de recursos humanos.
Les danzaderes d’empléu constitúin un serviciu adicional a los que s’empresten dende’l Sepepa y van contribuyir a ameyorar la capacidá de los paraos para atopar un empléu y caltenese nel mercáu llaboral.
