Alcontraos trés pelegrinos que se perdieren nuna zona de ribayos

fotonoticia_20150820125549_800La Guardia Civil alcontró cerca de Cadavedo (Asturies) a trés pelegrinos, dos mujer españoles y un home de nacionalidá polaca, que s’atopaben realizando’l Camín Norte de Santiago. Foi una de les muyeres la que dio la voz d’alarma al atopase perdíos nuna zona de ribayos.

Los pelegrinos que salieren del albergue de Sotu de Luiña (Cuideiru) sobre les 8.00 de la mañana con dirección a la localidá de Cadavedo, salir del camín enfusándose nun ribayu bien arboláu onde se sintieron perdíos y dieron avisu a los servicios d’emerxencies.

Según informó la Guardia Civil, poner en marcha un dispositivu de busca nel que participaron patrulles del Puestu d’El Pito, el Grupu de monte de la Guardia Civil (Greim) de Mieres y l’helicópteru del cuerpu.

Por cuenta de la frondosidad esistente nel ribayu y la nula visibilidá pa la tripulación del helicópteru, estos punxéronse en contactu telefónicu cola muyer que llamara a los servicios d’emerxencia emponiéndola por que pudiera unviar a los axentes el so localización.

Sobre les 10.40 hores l’helicópteru de la Guardia Civil alcuentra a les persones sumíes y en buscando un puntu d’aterrizaxe, componentes del Greim de Mieres acompañen a los trés pelegrinos al helicópteru que los treslladó a la localidá de Cadavedo.