El Conseyu de Gobiernu autorizó un gastu d’un millón para sofitar proyectos d’inversión de pequeñes y medianes empreses y entamadores, al traviés del Programa de sofitu a la iniciativa empresarial de les pymes. Esta llínea d’ayudes favorez l’alquisición d’activos materiales, como terrenales, instalaciones o maquinaria; ya inmateriales, como concesiones alministratives, propiedá industrial, aplicaciones informátiques o llicencies.
La cuantía de la subvención varia en función del tipu de compañía qu’opte a los fondos: puede algamar hasta’l 40% del gastu subvencionable n’iniciatives impulsaes por entamadores, el 30% nel casu de microempresas, el 20% para pequenes empreses y el 10% si tratar de firmes de tamañu medianu.
Les ayudes concedíes na convocatoria del añu pasáu algamaron los 1.500.000 euros. En concretu, aprobáronse 53 proyectos que xeneraron una inversión global de 6,5 millones y facilitaron la creación de 51 puestos de trabayu, según el caltenimientu d’otros 636.
El texíu empresarial d’Asturies ta formáu mayoritariamente por pymes y fortaleceles ye una prioridá para favorecer la crecedera y la xeneración d’empléu. Amás, les pymes tienen una alta dependencia del mercáu bancariu para llograr financiamientu, polo que la intervención pública nesti ámbitu tien gran importancia para aumentar los sos recursos.
