El Conseyu de Gobiernu autorizó un gastu tresañal de 900.000 euros, con cargu al presupuestu de capital del Consorciu de Tresportes d’Asturies (CTA), pa financiar el contratu de suministru y programación de los terminales de recarga de los títulos del billete únicu. La partida distribuyir en 289.000 euros pa 2016 y 611.000 pa 2017. Les recargadoras son les máquines instalaes nunos 350 puntos de vienta partíos por tola xeografía asturiana, xeneralmente en quioscos y estancos, onde los ciudadanos recarguen o merquen los sos títulos.
Les máquines actuales, que lleven operatives unos dolce años, van ser sustituyíes por otres nueves que van empezar a funcionar en 2017 y que van apurrir mayor seguridá a les transacciones. Los futuros terminales van ser un elementu tecnolóxicu clave pa flexibilizar la caducidá del bonu 10, yá que, como novedá, van dexar realizar una recarga parcial por que el usuariu recupere los viaxes perdíos.
Ésti ye’l primer pasu d’una renovación tecnolóxica que va siguir nos próximos años cola sustitución de los equipos embarcaos na flota, y que se va desenvolver en paralelu al analís de nuevos usos del billete únicu, como una tarxeta monederu o otres fórmules mistes.