Rivera pon de ejemplo Asturies y Madrid frente a quien defenden les diputaciones

fotonoticia_20160617185107_800El presidente de Ciudadanos, Albert Rivera, criticó esti vienres qu’otros partíos oponer a la propuesta de C’s d’esaniciar les diputaciones provinciales alvirtiendo de que se resentiría la calidá de los servicios públicos nos conceyos pequenos, cuando realmente solo quieren caltener pa «tapar la corrupción» y «los enchufes políticos».

Asina se pronunció Rivera nun actu electoral celebráu na Plaza Mayor de Almagro (Ciudá Real) al pie de les cabeces de llista de Ciudadanos al Congresu y al Senáu per Ciudá Real, Francisco Javier Fernández-Bravo y Ángela López, amás del primer candidatu a la Cámara Baxa por Valencia, Toni Cantó, y el númberu trés’ per Madrid, Marta Rivera de la Cruz.

El líder de la formación naranxa aseguró que si sumieren les diputaciones provinciales, «los conceyos tendríen más dineru pa los servicios públicos», porque yá nun se destinaríen fondos públicos a «cargos de confianza, coches oficiales y cargos burocráticos», que «ye lo que fixeron el PP y el PSOE».

Rivera argumentó que comunidaes uniprovinciales como Madrid o Asturies nun tienen diputaciones y «los sos conceyos pequenos tienen igual o meyores servicios» que les que sigo que disponen d’eses instituciones, que se convirtieron en niales de corrupción y opacidá».

«Sé que dalgunos van xugar cola mentira pa tapar la corrupción, los cargos de confianza y los enchufes políticos. Dalgunos quieren protexer chiringos políticos mientres retayen n’educación, pero yo prefiero invertir n’educación y ayudar a los pueblos pequenos y retayar en chiringos políticos», manifestó.

AMENAZA DEL POPULISMU Y EL SEPARATISMU

Per otru llau, refirióse al escenariu posterior a les elecciones xenerales del 26 de xunu y pidió al presidente del Gobiernu en funciones, Mariano Rajoy, que faiga una reflexón» sobre si ta dispuestu a «bloquiar el país por un sillón», esto ye, si va negar a arrenunciar a la Presidencia anque eso suponga que Ciudadanos nun sofite un Gobiernu del PP.

«Ante l’amenaza del populismu y del separatismu y ante la crisis económica qu’entá vive’l país, ye muncho meyor dase la mano y ponese d’alcuerdu», señaló.

Rivera, que se negó de nuevu a «faer quinieles» sobre quién podría asoceder a Rajoy, aseguró que Ciudadanos ta dispuestu a axustar tantu col PP como col PSOE. Pero con una condición: «Rexeneración, cambéu d’etapa, fin de ciclu».

PROPUESTES DE C’s EN MATERIA DE CULTURA

Mientres la so visita a Almagro, el candidatu de C’s a La Moncloa tuvo na Corrolada de Comedies, onde caltuvo un alcuentru sectorial con axentes culturales y de teatru. Escoyó esti pueblu –l’únicu que visita mientres la campaña electoral– pa esplicar les propuestes del so partíu en materia de cultura.

El líder del partíu naranxa, que describió Almagro como «unu de los llugares más bellos» que conoció, destacó que la cultura fai «más llibre» a un país y qu’amás representa’l 2,5% del PIB n’España. Por tanto, cada vez que se tomen «midíes contra la cultura» –como cree que fixo l’Executivu del PP– el país faise «más probe».

Por eso, Ciudadanos apuesta por baxar el IVA cultural, afitándolo nel tipu amenorgáu (10%) en vegada del 21% actual y por «ameyorar» la Llei de Mecenalgu, faciendo que les empreses y entidaes privaes qu’inviertan en cultura tengan una desgravación fiscal.

Tamién s’amosó en contra de la reforma llegal qu’obliga a el ceadores mayores de 65 años a escoyer ente cobrar la pensión o percibir derechos d’autor y al «dirigismo cultural» que consiste en subvencionar solo determinaes actividaes culturales.

Coles mesmes, abogó por potenciar les enseñances artístiques y la cultura na educación primario y secundario, por que los estudiantes apriendan a valorales, y por fomentar les obres y la creatividá en castellán.