El Ministru d’Educación, Cultura y Deporte en funciones, Íñigo Méndez de Vigo, afirmó qu’inda non -y unviaron una respuesta oficial» de los siete gobiernos autonómicos a los qu’unvió, al traviés de l’Alta Inspección, un requerimientu por incumplir la norma estatal na evaluación final de Primaria de la LOMCE.
«Nun hubo respuesta oficial, pero sí tuvi munchos contactos con elles (comunidaes autónomes)», afirmó’l ministru en declaraciones a los medios en visitando un mercáu madrilanu con motivu del Día Mundial de la tapa’.
El ministru, que nun entró en detalles sobre’l conflictu xeneráu pola desigual aplicación d’estes pruebes de Primaria nes distintes comunidaes autónomes, quixo, sicasí, treslladar un mensaxe de tranquilidá» a les families, docentes y alumnos y esplicó que l’oxetivu d’esta evaluación ye «saber si los alumnos tán bien preparaos, si los centros docentes dan una bona enseñanza y dar información a los padres sobre la enseñanza que reciben los sos fíos».
Según Méndez de Vigo, esta evaluación «ta realizándose y vase a realizar» y aseguró que «contribúi a ameyorar la calidá del sistema educativu n’España», que, al so xuiciu, «ye bonu» pero’l Gobiernu «quier que sía meyor».
El Ministeriu d’Educación unvió requerimientos a los departamentos d’Educación de Cataluña, Andalucía, Aragón, Cantabria, Comunidad Valenciana, Estremadura y Baleares por incumplir la norma estatal na evaluación final de Primaria de la LOMCE.
Amás d’estos requerimientos, unvió una carta de demanda d’información a Asturies, Castiella-el Llurdiu y País Vascu. A diferencia de les comunidaes anteriores, nenguna d’estos trés publicara entá normativa autonómica al respective y el ministeriu quería saber por qué. El casu de la comunidá vasca deber a que nun va faer nenguna evaluación esti cursu.
Educación considera que les comunidaes que fixeron les pruebes correchamente, conforme a al decretu estatal, son Madrid, Murcia, La Rioxa, Castiella y Llión y Galicia. Sicasí, a estos dos últimes, gobernaes pol PP, unvió-yos una ‘carta de collaboración’ por qu’esclarien dellos desaxustes menores», pos nelles esaminaron a los alumnos de 6º de Primaria profesores de los centros y non funcionarios esternos.
Esti estremu reconocer los dos conseyeros autonómicos de Galicia y Castiella y Llión na última Conferencia Sectorial d’Educación, onde alegaron problemes loxísticos pol calter rural d’estes comunidaes, que, según indicaron, enzancaba’l treslláu de docentes d’un centru a otru.
A les alministraciones educatives de Canaries y Navarra, l’Alta Inspección tamién-yos unvió cartes de collaboración’, pos anque’l Gobiernu diz que sí «evaluaron a los alumnos», considera, sicasí, que tienen de solucionar desaxustes» al respective de la regulación del Estáu.
