La familia de los navegantes perdíos nel Mediterráneu, fadia cola falta de collaboración

marUna hermana y sobrina de los dos asturianos sumíos nel mediterráneu en partiendo del puertu de Cannes nun veleru’l pasáu 29 d’abril espresó’l desamparu que siente la familia, principalmente pola falta de collaboración na busca de les autoridaes italianu y arxelín, ante la posibilidá de que la embarcación atópese al debalu n’agües so xurisdicción d’estos países.

En declaraciones a Europa Press, Cristina Corderu confirmó que les autoridaes españoles repitieron los avisos diplomáticos a Italia y a Arxelia p’ampliar a estos países les zones de busca. Sicasí, según esplicó, les autoridaes italianes llindáronse a estender esti avisu por si dalguna embarcación o avión acolumbra’l veleru pero nun tienen previstu activar nengún dispositivu de busca. Nel casu d’Arxelia, nin siquier saben si’l país fíxose cargu de la situación.

Confirmó por tantu que nin na zona italiana nin nel norte d’África ta desenvolviéndose una busca efectiva, y treslladó la so quexa de la situación de «desamparu y desinformación» na que s’atopen al respective. «Sabemos qu’a nivel diplomáticu tán faciéndose xestiones pero la diplomacia avanza bien amodo y nós nun tenemos tiempu», llamentó.

Asina, reclamaron a les autoridaes españoles qu’entaínen les xestiones y que se desenvuelva una busca más activa de la efectuada hasta esti momentu per parte de los servicios de salvamentu franceses y baleares.

Una posibilidá, como yá indicaron los familiares al traviés d’un comunicáu, ye que s’active’l Serviciu Áreo de Rescate (SAR) del Exércitu Español, ante la posibilidá de que los militares tengan mayor capacidá diplomática nesti sentíu. «Quiciabes ellos puedan volar escontra zones qu’entá nun s’esquizaron», señaló.

Cristina Corderu confirmó que nun tienen noticia del so tíu (Emilio) y del so hermanu (Álex) desque partieron de Cannes, el vienres 29 a les 9.00 hores, con destín a Palma de Mallorca, a bordu del veleru Sirius, de bandera inglesa. Da por fechu que daqué -yos asocedió» y recordó que la embarcación con cuntaba con serviciu de radiobaliza pa llanzar avisos a llargues distancies, motivu pol que nun consta nenguna llamada de socorru per parte de los tripulantes.