El Principáu va conceder subvenciones a los conceyos asturianos por un valor de 12.774.245 euros pa favorecer la contratación de cerca de 900 paraos, principalmente paraos de llarga duración, mayores de 45 años y nuevos, dalgunos de los colectivos más castigaos pola crisis económica.
Per una parte, el Gobiernu d’Asturies va subvencionar con 9.788.415 euros los planes locales d’empléu, cantidá que va dexar a los conceyos asturianos contratar a 707 paraos mientres un períodu d’un añu.
Los beneficiarios de los planes d’empléu van ser persones en situación de paru de llarga duración. Amás, les alministraciones locales tendrán de acutar daqué más de la metá de les places pa mayores de 45 años.
D’equí p’arriba, los conceyos van empecipiar el procesu de selección de personal, de manera que’l próximu 1 d’avientu tolos beneficiarios tean incorporaos al so puestu de trabayu.
Amás, la Conseyería d’Empléu, Industria y Turismu resolvió la convocatoria de subvenciones pa la contratación añal de moces en práctiques, inscritos nel Sistema Nacional de Garantía Xuvenil, por un importe de 2.085.830 euros. Nesti casu, los beneficiarios van ser 167 paraos que se van incorporar a l’actividá’l próximu 1 de noviembre.
Per otra parte, el Gobiernu d’Asturies va apurrir 900.000 euros n’ayudes pa financiar los costos llaborales de 40 técnicos d’empléu y desenvolvimientu local. La so función va ser la d’analizar la realidá socioeconómica comarcal, informar a les empreses de los preseos disponibles de promoción económica y fomentu de la competitividá, la promoción de la cultura entamadora y l’asesoramientu a iniciatives empresariales.