857.000 euros pa programes de consumu y prevención de drogodependencias

2014_07_02 RP Reunion Consejo de Gobierno 1El Conseyu de Gobiernu dio lluz verde a la concesión de subvenciones en réxime de concurrencia competitiva a entidaes locales por un importe total de 857.000 p’anguaño. D’esta cantidá, 102.000 euros van destinar a la promoción de la protección de el consumidores y usuarios y 755.000 al desenvolvimientu de planes municipales sobre drogues y programes d’intervención comuñal pa la prevención de les drogodependencias y la reinserción de les persones con problemes d’adicción.

L’amenorgamientu del consumu de drogues y de los sos daños ye unu de les exes centrales de la Conseyería de Sanidá pa esta llexislatura, xuntu cola promoción de la vida saludable y l’educación pa la salú. L’usu y abusu de les sustances tóxiques ye un problema de salú pública de primer orde que precisa de la participación de tolos poderes públicos y el conxuntu de la sociedá.

Les adicciones venceyaes a usos sociales de gran aceptación como l’alcohol o los sicotrópicos esixen actuaciones tresversales basaes nel principiu de collaboración ente los servicios públicos y el compromisu de tolos axentes sociales, como les families y les asociaciones, coles mires de xenerar cambeos de conducta na cultura de consumu, intensamente venceyada al esfrute del ociu.

Sanidá considera, coles mesmes, que ye necesariu definir el papel de los axentes qu’intervienen na prevención y coordinar les actuaciones intersectoriales nel ámbitu de la disponibilidad, de la prevención, de l’asistencia sanitario y social del fenómenu de les drogodependencias.