Los servicios mínimos establecíos por Alsa tán cumpliéndose prácticamente na so totalidá


alsaLos servicios mínimos establecíos pa la empresa ALSA tán cumpliéndose prácticamente na so totalidá na primer xornada de fuelga, según los datos percanciaos pol Consorciu de Tresportes d’Asturies (CTA). En servicios regulares de tresporte de viaxeros, los percorríos cubriéronse casi na so totalidá, salvu na ruta Pola de Siero-Uviéu por frayatu de llunes nos vehículos.

Nel casu del serviciu públicu de tresporte escolar, pal que s’establecieron unos servicios mínimos del 100%, tamién se cubrieron les casi 200 rutes que tien ALSA, salvu en casos puntuales por frayatu de llunes. Los incidentes producir ensin neños a bordu, según la información de que dispon el CTA.

En cuanto al tresporte escolar a centros privaos, túvose constancia de qu’un autobús del colexu Los Carbayos, con neños dientro. recibió impactos de piedres. Pela tarde, el centru decidió suspender el serviciu de tresportes (non les clases).

Ante los incidentes, la Conseyería de Fomentu, Ordenación del Territoriu y Mediu Ambiente realiza un llamamientu a la responsabilidá de les partes, y pide que, respetando’l derechu a la fuelga y los servicios mínimos, llevar a cabu una negociación pacífica, exenta d’actos violentos que puedan poner en riesgu la seguridá o integridá física de les persones.