Connect with us

Noticies

La vienta de viaxes del Imserso empieza güei n’Asturies

Publicado

el

fotonoticia_20160917100006_800La comercialización de los viaxes pa mayores del Programa de Turismu del Imserso pa la temporada 2016-2017 va arrincar esti sábadu n’Asturies y otres comunidaes, con un total de 1,35 millones de places en tol país, según l’Institutu de Mayores y servicios Sociales, nel van participar más de 300 establecimientos hoteleros de toa España.

Según el calendariu publicáu na so web, la comercialización va realizar de manera gradiada por comunidaes autónomes y en tres fases como vien siendo habitual.

El Imserso preve que los viaxes puedan empezar a finales de la primera quincena del mes d’ochobre. Con esti programa les persones mayores tienen la posibilidá d’esfrutar, a preciu amenorgáu, d’estancies en zones turístiques de la mariña peninsular, Baleares y Canaries, en temporada baxa y a precios más amenorgaos.

Como cada añu ufiértense destinos en mariña peninsular (Andalucía, Murcia, Comunidad Valenciana y Cataluña); d’interior (circuitos culturales, turismu de naturaleza, capitales de provincia, Ceuta y Melilla) o mariña insular (Canaries y Baleares).

El Imserso recuerda que’l calendariu tien por finalidá ordenar la comercialización de manera gradiada pero, en nengún casu, va afectar a la distribución de places al distribuyise primeramente per cada provincia, en función de la población mayor de 65 años. Por tanto, asegura, “les opciones de viaxes de los usuarios del Programa nun se ven afectaes por esti calendariu de comercialización”.

EL CALENDARIU.

La vienta de los viaxes del Imserso va empecipiase los díes 15, 16 y 17 de setiembre en Cataluña, Estremadura, Galicia, La Rioxa y el País Vascu.

Darréu, los díes 17, 19 y 20 de setiembre va poner en marcha n’Aragón, Asturies, Canaries, Castiella y Llión, Comunidá de Madrid, Baleares, Murcia y Navarra, ente que nuna tercer fase va realizar n’Andalucía, Cantabria, Castiella-La Mancha, Comunidad Valenciana, Ceuta y Melilla.

Los mayores acreditaos en primer fase van empezar a recibir la notificación a partir del llunes 5 de setiembre, bien con garantía de plaza o bien pa cobertoria de vacantes.

Con ella, van poder acutar y/o adquirir billetes pa estos destinos nes axencies de viaxes autorizaes con nes axudicataries (Mundosenior y Mundiplan, en cada casu) mientres los dos primeros díes, nel destín que figure na mesma. A partir del tercer día, van poder faelo en cualquier destín del programa pa la temporada.

P’aquellos que solicitaren dalguna modalidá de viaxes fuera del primer plazu (del 30 d’abril al 16 de xunu), el Imserso va unviar la notificación correspondiente afitando la fecha a partir de la cual van poder acutar o mercar billetes de places vacantes o indicando la causa pola que nun axunta los requisitos esixíos.

El plazu de presentación de solicitúes fora de plazu pal Programa de Turismu del Imserso temporada 2016-2017 y cubrir posibles vacantes remata 1 d’avientu de 2016.

SERVICIOS QU’INCLÚI.

Amás, de la ufierta na mariña peninsular (Andalucía, Cataluña, Murcia, Comunidad Valenciana con/y ensin tresporte), Baleares y Canaries, tamién inclúi viaxes culturales a destinos d’interior, turismu de naturaleza, circuitos a capitales de provincia y viaxes a Ceuta y Melilla.

El programa tien una variada ufierta de veces de vacaciones, que pueden ser de cinco, seis, ocho, diez o 15 díes d’estancia, en réxime de pensión completa, con tresporte d’ida y vuelta, asistencia sanitaria y póliza de seguru.

Les veces de Turismu de Naturaleza, Circuitos Culturales y Viaxes a Ciudaes, dada les sos especialidaes característiques, nun inclúin nin el serviciu médicu complementariu, nin programa d’animación. Los viaxes a capitales de provincia va ser en réxime de media pensión y ensin tresporte.

 

Advertisement

Es Noticia

LO MÁS VISTO !!