Connect with us

Noticies

El Gobiernu d’Asturies aprueba la toponimia oficial del conceyu de Cabrales

Publicado

el

Foto: Armando Álvarez.

Na so reunión última, el Conseyu de Gobiernu del Principáu aprobó la toponimia oficial correspondiente al Conceyu de Cabrales, depués de que’l plenu del conceyu alcordare por unanimidá validar el dictame emitíu pola Xunta Asesora de Toponimia. A partir d’esta decisión, les alministraciones públiques han iguar nos mapes y planos oficiales y gradualmente nes señalizaciones les formes toponímiques afitaes nel decretu aprobáu’l miércoles.

Completar la revisión y oficialización de la toponimia tradicional d’Asturies va facilitar la so aplicación práctica poles alministraciones y los particulares. Amás, va dexar principiar el procedimientu que regule la recuperación de los nomes de los principales accidentes xeográficos (ríos, montes, playes, cabos, golfos, llagos, etc.). Esti últimu procesu va riquir un decretu regulatoriu nuevu.

La Xunta Asesora de Toponimia ocupóse, hasta la fecha, d’emitir dictame sobre los nomes tradicionales de les capitales, les parroquies rurales y los núcleos de población de los 78 conceyos. El Conseyu de Gobiernu yá aprobó la oficialización d’estos nomes tradicionales nel casu de 67 conceyos, depués de que les respectives corporaciones dieren el vistu bonu a los dictámenes correspondientes. La Conseyería de Cultura, Política Llingüística y Turismu quier acabar esti procesu nel 2022, en completando la oficialización de les poblaciones de los 11 conceyos restantes y en poniendo en marcha’l procesu pa la oficialización de los nomes de los 78 conceyos asturianos.

Advertisement

LO MÁS VISTO !!