Un home enfrentar a 12 años de prisión por intentar asesinar a la so pareya n’Uviéu

juzgadosLa Fiscalía del Principáu d’Asturies solicita 12 años de prisión y alloñamientu pa un procesáu por intentar asesinar n’Uviéu a la so pareya, a la que supuestamente roció con gasolina y prendió fueu mientres dormía. La vista oral va celebrase’l próximu día 18 de febreru de 2016 na Sección Tercer de l’Audiencia Provincial d’Asturies, con see n’Uviéu, a les 10.00 hores, según informaron a Europa Press fontes xudiciales.

El Ministeriu Fiscal sostien que’l procesáu caltenía una relación de pareya con convivencia con una muyer dende faía unos dos años, ensin fíos de mancomún. Sobre les 23.00 hores del 10 d’abril de 2015, cuando dambos tornaron a la casa que compartíen nel conceyu d’Uviéu, el procesáu, bien alteriáu, empezó a pidir esplicaciones a la víctima sobre un númberu de teléfonu qu’apuntara nun papel. Cuando ella respondió que desconocía a quién pertenecía, empezó a cutila y faltala, según el relatu del Ministeriu Fiscal.

La muyer optó por dir se a dormir, col enfotu de qu’asina s’aselaría. Sicasí, el procesáu siguió col so comportamientu violentu y, n’esperando una media hora, aprovechando que la muyer atopábase yá fondamente dormida, coyó una botella que contenía gasolina y dirixióse al cuartu. De siguío, la roció col combustible y prendió-y fueu.

La muyer espertóse y, al ver un fogonazu sobre’l so cuerpu, llevantóse envolubrada en llapaes y glayando. Ante esto, el procesáu trató d’apagar el fueu, tirando a la muyer al suelu. Sicasí, y magar la gravedá de asoceder, nun la acompañó a un centru médicu nin llamó a nengún serviciu d’emerxencies.

Por cuenta de estos fechos, la muyer sufrió quemadures en dellos puntos del cuerpu, ente elles la cara, dalgunes d’elles fondes. Tardó en curar 46 díes, de los que 16 fueron d’hospitalización. Quedáron-y repulgu como remortines. La perxudicada, que foi asistida nel Sespa, arrenunció a toa indemnización.

La Fiscalía considera que los fechos son constitutivos d’un delitu d’asesinatu en grau de tentativa, col agravante de parentescu, y solicita que se condergue al procesáu a 12 años de prisión, inhabilitación absoluta pal derechu de sufraxu pasivu mientres el tiempu de la condena, prohibición d’averase a la muyer, a la so casa, llugar de trabayu, ociu o cualesquier otru frecuentáu por ella a una distancia inferior a 500 metros, y de comunicación con ella per cualesquier mediu, mientres un tiempu cimeru en 5 años a la pena de prisión que s’imponga en casu de condena, pagu de les mariñes procesales y abonu d’una indemnización al Sespa correspondiente a los gastos médicos acreditaos.