El Vaticanu promoverá una pastoral de «misericordia» pa pareyes de fechu, homosexuales y divorciaos

5959201wpapa(EUROPA PRESS) El Vaticanu anunció que va promover una «pastoral de misericordia» p’aquéllos que tán en situaciones d’irregularidá canónica, como los que conviven, los divorciaos, los separaos, los divorciaos que volvieron a casase, les madres solteres o les pareyes del mesmu sexu y los sos eventuales fíos, mientres la presentación esta mañana del Instrumentu de trabayu que van usar los obispos de tol mundu mientres Sínodu sobre la familia, que va celebrase del 5 al 19 d’ochobre.

L’Instrumentu de trabayu, que va estudiase mientres el Sínodu que va dar llugar a una nueva exhortación apostólica del Papa Francisco, constitúi un diagnósticu de la preocupación pola situaciones familiares, frutu de les respuestes remitíes al Vaticanu por episcopaos, congregaciones y movimientos de tol mundu.

D’esta manera, el secretariu xeneral del Sínodu de los obispos, el cardenal Lorenzo Baldisseri, punxo de manifiestu que van consideerase en manera particular les situaciones pastorales difíciles que se refieren a les situaciones de «convivencia y uniones, ello ye que separaos divorciaos, divorciaos vueltos a casar y los sos eventuales fíos», aquéllos que tán en condiciones «d’irregularidá canónica» o que piden casase pola Ilesia «sin ser creyentes o practicantes».

Sobre los divorciaos vueltos a casar, el secretariu del Sínodu d’obispos reconoció que «viven con sufrimientu la so situación d’irregulares na Ilesia» y sentenció que la Ilesia «siéntese apelada a alcontrar soluciones compatibles col so enseñamientu, que lleven una vida tranquila y reconciliada». Asina, manifestó la relevancia» de «de simplificar y entainar los procesos xudiciales de «nulidá matrimonial».

Sobre los que se casen «sin fe esplícita», reclamó «mayor atención de la pastoral eclesial» y una «meyor calidá» nos cursos de preparación del matrimoniu pa que los homes puean siguir siendo «recién casaos dempués de la boda».

CUIDÁU A LOS FÍOS DE PAREYES DEL MESMU SEXU

Sobre les pareyes del mesmu sexu, Baldisseri estremó contestos, según seya más o menos favorable la llexislación civil, y punxo de manifiestu la necesidá d’un cuidáu pastoral de les Ilesies particulares, sobremanera pensando en «les cuestiones rellacionaes colos eventuales fíos». «Pide dexar a les persones firíes curase y reconciliase, alcontrando otra vuelta confianza y serenidá», amestó.

Por eso, promovió la necesidá d’una pastoral capaz d’ofrecer la misericordia que Dios concede a toos sin midida», y evidenció que la Ilesia tien que «proponer nun imponer», «acompañar y nun emburriar» y «convidar y nun espulsar».