Al Maliki descarta un gobiernu d’unidá porque supondría un «golpe contra la Constitución»

5905055wirak(EUROPA PRESS) El primer ministru iraquín, Nuri al Maliki, refugó esti miércoles la creación d’un gobiernu d’unidá nacional, como vienen reclamando dellos sectores dientro del país y dende la comunidá internacional, dao que diba suponer «un golpe contra la Constitución».

Mientres el so discursu selmanal, consideró que los llamaos a crear un gobiernu del que formen parte xiinos, suninos y curdos constitúi «un golpe contra la Constitución y un intentu por poner fin a la esperiencia democrática», informa la BBC.

Al Maliki defendió que «les Fuerces Armaes son a abrir les carreteres qu’unen les provincies y lliberar a les ciudaes col apoyu de les autoridaes relixoses y los ciudadanos», en referencia a la ofensiva per parte de los insurxentes suninos del Estáu Islámicu d’Iraq y Siria (ISIS) que se ficieron col control de bona parte del norte del país, según recueye l’axencia oficial NINA.

«Vamos dir a la primer sesión de la Cámara de Representantes y vamos comprometer cola Constitución y en respuesta a l’autoridá relixosa y a los ciudadanos que participaron nes elecciones», añadió, en referencia a l’abertura del Parlamentu prevista pal próximu 1 de xunetu.