Connect with us

Noticies

Problemes informáticos nos xulgaos asturianos

Publicado

el

El Principáu esixó al Ministeriu de Xusticia una solución urxente al problema qu’afecta dende’l pasáu vienres a la mayoría de xulgaos asturianos pola mor del fallu sufiertu pola aplicación informática Lexnet, utilizada polos diversu órganos y profesionales de l’alministración xudicial para comunicase.

La directora xeneral de Xusticia, Encarnación Vicente, unvió una carta a la Subdireición Xeneral de Nueves Tecnoloxíes, na que reclama que “de manera urxente” ufiértese una solución a los problemes recurrentes de los últimos meses. El más recién ye’l rexistráu na aplicación Lexnet, que’l Principáu achaca a les actualizaciones impulsaes pol ministeriu “ensin comunicar primeramente al Principáu la necesidá de cuntar con requisitos técnicos adicionales” para llevales a cabu con ésitu.

“Dende’l primer momentu informemos sobro les dificultaes del procesu y, magar que túvose buscando xuna solución, a día de güei nun se resolvió esti grave problema, polo qu’esiximos celeridad”, recueye la carta unviada a José Luis Hernández Carrión.

El Gobiernu autonómicu empecipió en marzu’l procesu de migración al sistema operativu Windows 7 ó 10 en el ordenadores de los órganos xudiciales como condición previa pa la implantación de la xusticia dixital n’Asturies, pero en nengún momentu comunicar dende’l ministeriu que fuera un requisitu necesariu pal funcionamientu de Lexnet, que se caltenía operativu hasta l’actualización de la pasada selmana, nin tampoco pa les demás aplicaciones informátiques.

La digitalización del sistema xudicial nel Principáu llevóse a cabu cumpliendo tolos prerrequisitos técnicos que’l ministeriu esixó. La migración al nuevu sistema operativu constitúi precisamente la última fase de les actuaciones.

A pesar de que’l Conseyu de Gobiernu autorizó en payares la firma del conveniu col Executivu central pa la tresferencia de soluciones tecnolóxiques y el so posterior cambéu en febreru de 2018, entá nun se pudo entá dar en la so firma per parte del ministeriu. A xuiciu de la directora de Xusticia, esta falta de corresponsabilidad demuéstrase tamién na falta de respuesta a los repitíos pidimientos plantegaos pa establecer un calendariu conxuntu d’implantación.

Advertisement

Es Noticia

LO MÁS VISTO !!