Connect with us

Noticies

El Principáu saca a llicitación les obres de los centros polivalentes de servicios pa persones mayores de Arriondes y Llastres

Publicado

el

Identifican-nuevas-variantes-geneticas-raras-que-doblan-el-riesgo-de-alzheimer_image_380La Conseyería de Bienestar Social y Vivienda sacó a llicitación les obres d’ampliación y finalización de los centros polivalentes de recursos (CPR) de Les Arriondes y Llastres, que’l so presupuestu supera los 2,8 millones d’euros.

La conseyera de Bienestar Social y Vivienda, Esther Díaz, esplicó güei mientres la visita que realizó al Centru Rural de Sofitu Diurnu Escuela de Valle, en Caravia, que cola contratación d’estos dos obres “remata’l procesu de resolvimientu d’una serie d’espedientes que taben apexaos cuando llegamos al Gobiernu d’Asturies” y qu’afectaben a los centros de Llastres, Les Arriondes, Castrillón y Llangréu. “Güei los cuatro obres tán actives y confiamos en rematales de manera satisfactoria”, amestó.

Nesti sentíu, el Boletín Oficial del Principáu d’Asturies (BOPA) yá publicó la llicitación de les obres d’ampliación del CPR de Les Arriondes, que van dexar aumentar la capacidá en 42 places residenciales y en 15 de centru de día, por 2.437.971 euros. Una vegada remataos los trabayos, que cunten con un plazu d’execución de 18 meses, el centru va cuntar con 74 places residenciales y 30 de centru de día.

Les obres d’ampliación d’esti centru axudicárense en 2006, pero nun s’empecipiaron por cuenta de requerimientos per parte de la Confederación Hidrográfica sobre l’acondicionamientu pa evitar hinchentes. De magar, la normativa camudó sustancialmente en materia d’edificación y en relación colos requisitos qu’han d’axuntar los edificios destinaos a servicios. Por esta razón, foi necesariu actualizar el proyectu y arrenunciar de la contratación realizada nel so día, lo qu’obligó a llevar a cabu numberosos trámites alministrativos previos a la llicitación.

En cuanto al CPR El Mansu-Llastres, el BOPA publica güei la llicitación de les obres de finalización d’esti centru por un importe de 374.981 euros. L’equipamientu va cuntar con 60 places xeriátriques y 15 de centru de día y el plazu d’execución de los trabayos ye de tres meses.

La titular de Bienestar Social recordó que la execución d’esti centru ye otra de les cuestiones que taben ensin resolver al entamu de la llexislatura. Les obres de construcción empezaron en 2011, pero suspendiéronse porque la empresa declarar en concursu d’acreedores. Los trabayos retomáronse darréu en noviembre de 2012, sicasí, malapenes un añu dempués, n’ochobre de 2013, paralizar de nuevu, nesta ocasión pol abandonu de la empresa contratista por causa de la apertura d’un espediente sancionador.

CPR de Castrillón

Per otra parte, la conseyera indicó que’l próximu 11 de setiembre remata’l plazu pa presentar ufiertes a la llicitación del equipamientu del CPR de Castrillón, por un importe de 223.960 euros. Nestos momentos tán a puntu de rematar les obres de reposición de parte del muriu perimetral de la finca y, una vegada concluyíos estos trabayos, namá quedaría pindiu la recepción de la obra y l’equipamientu del centru.

El CPR de Castrillón cunta con 120 places residenciales y 30 de centru de día y va suponer una inversión total de más de 6,7 millones d’euros. Los trabayos de construcción del centru retomáronse a primeros d’añu, tres una paralización motivada por una discrepancia ente l’organismu autónomu Establecimientos Residenciales pa Vieyos d’Asturies (YERA) y l’empresa contratista que derivó nun procesu contenciosu-alministrativu. Esti trámite retrasó la conclusión de la obra. Finalmente, los trabayos pudieron retomase tres el fallu del Tribunal Cimeru de Xusticia d’Asturies, favorable al YERA, el pasáu mes de noviembre.

Advertisement

LO MÁS VISTO !!