El Principáu apurre les llaves de 40 viviendes de promoción pública p’arriendu n’Uviéu

2014_08_29 Entrega de viviendas OviedoLa conseyera de Bienestar Social y Vivienda, Esther Díaz, apurrió güei n’Uviéu les llaves de 40 viviendes de promoción pública (VVP) p’arriendu. El Principáu invirtió 198.800 euros nel arreglu d’estes viviendes, una actuación que s’enmarca nel plan de choque impulsáu pa recuperar el mayor númberu posible de pisos vacantes y ponelos a disposición de la ciudadanía.

Nel actu tamién participaron la directora xeneral de Vivienda, Ana Rivas; el xerente de Vipasa, Jesús García; l’alcalde d’Uviéu, Agustín Iglesias Caunedo, y la concejala de Servicios Sociales, Belén Fernández.

Esther Díaz estimó la collaboración municipal nel procesu que remató güei cola entrega de les viviendes y señaló que mientres anguaño’l so departamentu punxo 23 viviendes d’urxencia a disposición del Conceyu d’Uviéu. Nesti sentíu, esplicó que los dos alministraciones comprometiéronse a apurrir dos pisos al mes por esti procedimientu y destacó qu’Uviéu ye’l conceyu nel que s’apurrieron más viviendes d’urxencia.

Amás, anunció que la conseyería va dar en l’arreglu de 17 viviendes nel conceyu de más de 50 años. Tratar de pisos que precisen una importante intervención que va suponer un costu próximu a los 378.000 euros.

Les viviendes que s’apurrieron güei, asitiaes en La Corredoria, Prau de la Vega, Ventanielles, Villafría, Tenderina Baxa, Les Campes, La Carisa y Cualloto, tienen una superficie útil d’ente 38,80 y 81,10 metros cuadraos, y dalgunes disponen de trasteru venceyáu. La renta inicial, que s’establez en función de la superficie de viviendes y trasteros, va afacer a les circunstancies económiques y familiares de les families axudicataries.

Na convocatoria p’aportar a estes viviendes estableciéronse, a propuesta del Conceyu d’Uviéu, reserves de cupos pa colectivos preferentes. En concretu, ocho pa families monoparentales con fíos menores, ocho pa persones afectaes por un procesu d’execución hipotecaria, cuatro pa mozos d’ente 18 y 35 años, cuatro pa muyeres víctimes de violencia de xéneru, otres tantes pa mayores de 65 años, y el restu pa unidaes de convivencia según ingresos.

A la convocatoria presentáronse 1.425 solicitúes, de les que s’almitieron 996.

Subvención pa la compra

La conseyera de Vivienda recordó que’l Gobiernu autonómicu, en cumplimientu del Alcuerdu pol Empléu y el Progresu d’Asturies (AEPA), caltien subvenciones pa l’alquisición de vivienda que ta fora del conveniu del Plan Estatal, porque’l Gobiernu d’España nun financia estes compres. “Coles subvenciones del exerciciu pasáu y coles d’anguaño consiguimos atender la necesidaes de los solicitantes hasta’l día de güei”, apuntó.

Tamién señaló qu’al entamu de la llexislatura había un paquete de solicitúes concedíes a 305 families y non abonaes por falta de presupuestos y apuntó que’l Gobiernu actual consiguió resolver esti problema. “Cola convocatoria que ta agora en marcha, podemos dicir que les persones que güei quieran adquirir una vivienda van cuntar con una ayuda del Principáu”, amestó.