Connect with us

Noticies

Asturies va desenvolver una rede de farmacies centinela

Publicado

el

El Conseyu de Gobiernu dio en vistu bonu a l’autorización de la firma d’un conveniu ente la Conseyería de Sanidá y el Colexu Oficial de Farmacéuticos d’Asturies pa enllantar y desenvolver una rede de farmacies centinela n’Asturies. Esta rede dedicar a la detección, notificación y prevención de problemes de seguridá rellacionaos col usu de melecines, productos sanitarios, cosméticos y productos allegaos.

La detección, notificación y prevención de problemes de seguridá rellacionaos col usu de los referíos productos constitúi un oxetivu fundamental de la política sanitaria del Principáu, polo que resulta conveniente pa les partes aunir esfuerzos que dexen apurrir más seguridá a la población nel so consumu. Pa ello pondráse en marcha un programa d’adhesión de les oficines de farmacia que voluntariamente asina lo decidan, con cuenta de consiguir la implantación progresiva de la rede de farmacies centinela.

La potencial detección de cualquier problema de seguridá deriváu del usu de melecines, productos sanitarios, cosméticos y productos allegaos va ser echada voz de pola rede al Centru de Farmacovigilancia d’Asturies.

Advertisement

Es Noticia

LO MÁS VISTO !!